Ik ben een UX / UI designer uit de regio Nijmegen. Met ruim 6 jaar ervaring ontwerp ik intuïtieve digitale ervaringen en interfaces op basis van data en onderzoek.
Sinds 2018 ben ik werkzaam bij WPG Uitgevers waarbij ik data-driven oplossingen ontwerp en valideer voor bekende merken zoals Vrij Nederland, Happinez en Psychologie Magazine. In een agile product team werk ik nauw samen met onder andere developers, CRO specialisten en growth marketeers.
Naast ontwerpen heb ik ook ervaring met verschillende front-end technieken. Dit helpt bij de communicatie en overdracht rondom de designs met developers.
Ik ben vaak te vinden in de sportschool, op een terras met vrienden of achter mijn pc aan het gamen. Verder ben ik een groot voetbal- en Formule 1 fan.
Communication & Multmedia Design
Avans Hogeschool, Den Bosch, 2012 — 2016UX Research
UX Academy, Amsterdam, 2021UX Prototyping
UX Academy, Amsterdam, 2021Figmaster for Design Systems
Matt Wierzbicki, 2022Figma, Sketch, Invision, Hotjar, Google Analytics, Miro, Usabilityhub, HTML, CSS, Javascript, Photoshop, Illustrator, After Effects, Axure, Protopie
UX / UI Design, Prototyping, Visual Design, UX Research, Design Systems, Usability Testing, User Interviews, Front-end, Workshop Faciliteren
ABN Amro, ING, Rabobank, KLM, Nikon, Happinez, Psychologie Magazine, UWV, De Belastingdienst, Vrij Nederland, Uitgeverij Zwijsen, Voetbal International, Yoga Magazine, Provincie Brabant